Såja!

Nu har jag lämnat tillbaka den där dumma jackan.

Känns tråkigt. Det var en snygg jacka, men alldeles för kass kvalité för dem pengarna. Den hade lika gärna kunnat kosta 199kr. Faktiskt!

Jag köpte även ett franslim. Ska öva inför fredag på att fästa lösögonfransar. Vill se extra fin ut på Wallmans! Någon som har ett extra bra tips på hur man fäster dem bäst? Kvinnan i affären sa att hon tar limmet på ögonlocket och SEN tar på fransarna. Är det bra tro? Hon sa att det var lättare.. stämmer det?

Nu ska jag ut och hämta posten, sen ska jag packa ihop mina grejer och bege mig till tåget. Är galet trött idag. Körde ju pappa inatt också.. men ja, får bara stå ut!

Ha en fin dag!

1 kommentarer
Postat av: C

Otur du haft. Synd på så fin jacka.

2009-11-16 @ 13:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0