Roligt!

Jag lever!

Haha, vaccinet är helt okej. Jag har ganska ont i armen dock, också har jag ont i kroppen. Ni vet när man har influensa och man har ont i alla leder i kroppen och känner sig som om man vore 100+? Så känns det för MIG, men min bror hade bara ont i sin arm, han fick aldrig ont i kroppen.

Annars mår jag prima, men min aptit är fruktansvärt dålig idag. Inte ens sugen på choklad.. HALLÅ! Hahaha, inte likt mig faktiskt. Vaccinet är kanske endast nyttigt för mig.

Sjöng på begravning idag också som jag nämnde tidigare, och oj vad det var jobbigt. Jag är bekant med familjen, men kände inte den avlidna. En utav hans barnbarn gick i min klass osv, närmre än så är det inte. Men jag höll på att brista ändå.. att se dem gråta, och se deras ENORMA kärlek till sin farfar.. Jag tänkte ju på min egen farfar, det är ca ett år sen han också begravdes, och den begravningen sjöng jag också på. Förstår inte hur jag klarade det, men det var hans sista önskan. Det gick jättebra idag iallafall, och de verkade nöjda.

Så nu ligger jag i soffan och slappar lite, och har precis fått kontakt med en låtskrivare som söker sångerska. Megaintressant! Ska lätt hänga på, han är jätteduktig! Spääännande!

Nu ska jag ligga och halvdö i soffan och tycka lite synd om mig själv, haha! ♥


2 kommentarer
Postat av: Johan Eckmann

Ja, du får gärna länka också =)



Ser fram emot att höra dig sjunga min(a) låt(ar)!



/Johan

2009-11-10 @ 15:12:38
URL: http://www.johaneckman.se
Postat av: C

Hur kan du INTE vara sugen på choklad? Jag blir chockad. :O



Ser inte fram emot när det blir dags för mig, men ändå gör man, så man får det överstökat iaf.



Du har en slappe dag idag, jag kanske får en till helgen. Bläh

2009-11-10 @ 20:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0