New Moon

Wow, jag är väldigt trött kan jag lova.

Nu har jag både sett Luftslottet som sprängdes & New Moon. Den förstnämnda filmen tyckte jag var helt otroligt bra, och jag känner mig alltid så himla pepp efter att ha sett de Stieg Larsson-baserade filmerna. Otroligt bra!

Sen.. New Moon.. vad ska jag säga. Hade bion varit gratis eller kostat en tia hade jag gått dit imorgon också. SÅ HIMLA BRA! Men, jag förstår att de som inte läst böckerna kan bli lite förvirrade eller fundersamma när t ex Jacob och hans polare springer runt utan tröjor.. men ja, har man läst böckerna så vet man, och jag längtar redan till nästa film.

Är det någon som vet hur många dem ska göra? Ska dem bara göra tre eller ska dem göra fyra?

Nu ska jag sova, och försöka drömma mig bort..

1 kommentarer
Postat av: frida

haha klart de ska göra alla fyra! trean är redan inspelad & fyran börjar de med i september nästa år:D wehoo!

2009-11-30 @ 12:20:46
URL: http://marijama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0