Mysigt

Är hemkommen från min visit i Malmö.

Träffade kära Ida i Malmö. MEGAPACKAT med folk kan jag ju lugnt säga, men jag åkte ju dit i rusningstiden också.. men fy vad människor kan vara otrevliga. Usch! Människor är väldigt egocentriska nuförtiden tycker jag, och det känns som om det är ovanligt att träffa någon omtänksam som kan tänka på någon annan än sig själv.

Men trots det har jag haft en helt underbar kväll tillsammans med Ida. Vi stack till ett jättemysigt café där vi satt ett bra tag och pratade om allt mellan himmel och jord, och efter det lyckades vi hjälpas åt att ta ett beslut åt Ida vilken jacka hon skulle köpa. Den skitsnygga på Zara, eller den DÖ-snygga på Intersport? Det blev den på Intersport.. jag är SÅ avundsjuk. För den är så himla snygg! Men den på Zara var ju i och för sig väldans snygg den med.. Jag behöver ju en jacka. Får se om jag kan hinna med någon runda i Malmö nästa vecka och ragga jacka! Gärna ett par fodrade skor/stövlar nu också tills snön kommer.. tänkte inte springa runt i conversekopior som har de där fabrikstillverkade hålen på sidorna. KALLT!

Hittade en foundation idag på Lindex jag tänkte prova. 149kr gav jag för den, och valde den för att den fanns i en väldigt ljus färg. Jag är den blekaste jag känner till, och vill helst ha en foundation som matchar, för den där fula randen som jäkligt många har är INTE snygg. Inte alls. Den är iallafall från L'oreal och heter True Match. Flytande, och verkar inte göra huden jättetorr. Men jag ska prova den imorgon så får jag se om den är någonting att ha! :)

Efter tre timmars umgänge var jag tvungen att ta tåget hem. Ska snart sova, ska nämligen upp och jobba imorgon. Jag börjar i och för sig klockan 12, och tar tåget från Landskrona efter kl 10, men inatt sov jag så himla dåligt. Drömde mardrömmar hela natten, så när jag vaknade kändes det som om jag lika gärna hade varit uppe hela natten och glott på tv eller något. Tråkigt, haha!

Så nu är det läggdags för min del, och jag hoppas jag kan få drömma något trevligt inatt istället, eller ingenting alls. Överhuvudtaget. Bara stänga av huvudet hade varit så skönt.

Godnatt! ♥



149kr, Lindex.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0