Knepig dag

Denna dagen var varit väldigt konstig.

Bland annat har min bror fått sin vaccinspruta mot svininfluensan. Han är astmatiker bland annat, och han hade tydligen fått lite svårt att andas, och sen svimmat, men han hade slagit i huvudet riktigt hårt för de hade varit i sitt klassrum.

Man ska inte vara rädd för att ta vaccinet tror jag, trots att jag är lite skeptisk.. men det kan verkligen vara värt det jämfört med döden.

Problemet idag är att skolan ringde hem till oss, den ansvariga lärarinnan rättare sagt som heter Annika, och vad säger hon? "Han fick lite svårt att andas, men han är okej nu!". Då andades vi såklart ut! Men när brorsan min kom hem så hade hans kompis mamma kört honom hem (vi har 100m till skolan här..), och jag fattade ingenting. Varför hade dem kört hem honom? "Jag svimmade ju", sa han. SVIMMADE?!

Lärarinnan hade alltså inte informerat oss om detta, utan bara sagt att han hade fått svårt att andas.. hur jävla klokt är det? Ansvarslösa, förbannade lärare säger jag. Blir så arg! Denna skolan har många inkompenta idioter på fel platser, för att inte nämna högsta hönset på skolan. Herregud.

Nu lite senare ska jag bege mig in till stan för att ta tåget till Malmö, ska träffa Ida. ÄNTLIGEN! Saknar henne så. Tyvärr kan det ju inte bli alldeles för sent.. jag ska ju upp för tidigt imorgon. Ska jobba kl 9 - 15..

Än en gång, så ni kan fortfarande rösta på mig, hela veckan ut. Det är några klick bara och sen har ni gjort hur mycket som helst för min skull!

Jag är "Spotlight 2". Återigen, såhär gör ni!







Som jag tidigare sagt, det hade betytt enormt mycket för mig, fast att det bara är några klick för er. Ni kan rösta flera gånger under en dag, i en veckas tid från nu!

TACK! ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0