Heldag i Malmö

Nu är jag & mamma äntligen hemma efter en heldag i Malmö!

Audition gick jättebra. Vi är 35 stycken tjejer om 7 platser, så vi får se helt enkelt hur det går. Det hade iallafall varit väldigt roligt att komma med!

Efter audition stack jag & mamma ner till centrum och kollade i butiker osv, det var jättetrevligt. Jag älskar att gå i butikerna i Malmö, det är så mysigt. Jag fick med mig hem en kjol i skinnimitation från HM för 249kr, och jag verkligen älskar affären Lagerhaus, så jag smet in där och fick med mig en jättesöt kakburk hem! Den kostade 59kr om jag inte minns helt fel!

Nu är jag iallafall sjukt trött. Kom hem sent igår efter jobb, och gick upp 07.30 idag... usch, så ska äta lite middag, och bara sega. Imorgon har jag dubbel sånglektion med min kära sångpedagog, men det är inte förrän kl 11 så jag har lite sovmorgon åtminstone. Skönt!

Nu är det middag!


Söt kakburk från Lagerhaus, för 59kr.


Kjol i skinnimitation från HM, 249kr.

1 kommentarer
Postat av: li

kool kjol!!

2009-11-08 @ 16:01:22
URL: http://fau.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0