Godkväll..

Godkväll på er!

Kom hem för ca en timme sen, och har hunnit äta lite mat, min nyttiga choklad bit (som fungerar FANTASTISKT!), och sitter nu och har svarat på lite mejl osv.

Idag på jobb kan man väl säga att det var medelmycket att göra. Haha! Jag stod vid pommes-stationen hela dagen, för en utav grabbarna på jobbet som är relativt ny skulle lära sig lite kassa! Men det var som sagt inte så megamycket att göra, så det var lugnt.

Men, otursfågel som jag är lyckas jag alltid med något.. Jag sänkte en pommes i fritösen, och vem det nu än var som hade varit innan mig på den stationen, hade inte tömt den på pommes och twisters som råkat trilla ut. Just en utav de pommesen som låg kvar, hade friterats jättelänge, och när jag då satte igång fritösen igen så small den. Vad hände? Det skvätte rakt upp på mig, så jag fick en stor fläck med fritössås (svinvarmt), på min högra arm. Haha! Sprang och sköjde var femte minut, och nu sitter jag med en 1cmx0.5cm sår på min arm, huden bara trillade bort som om den inte vore någonting.. TYPISKT!

Så när jag kom hem och berättade detta för mammsen så hämtade hon ju direkt massa grejer och plåstrade om mig. Söta föräldrar jag har ♥

Nu ska jag snart göra mig iordning och sova. Imorgon vill jag vara pigg, ska träffa sötaste Karin i Malmö då ju! LÄNGTAR ♥

Ni får ha en underbar kväll.

Godnatt! ♥


1 kommentarer
Postat av: C

Fy fasiken, brännsår känns. Har bränt mig flertalet gånger på mitt jobb med. Usch. Stackare.

2009-11-18 @ 00:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0