Förresten..

Jag köpte ju en ny foundation igår.

Jag är nådigt förbannad på Lindex. Ida var med mig, och vi använda testtuben och hon kletade på lite av just den foundation-testen i mitt ansikte och det blev perfekt! "Ivory Vanilla" heter färgen, och det är True Match från L'oreal. Konsistensen, och just att den var så ljus passade mig perfekt. Så därför köpte jag den, Ida är dessutom mitt vittne.

Imorse när jag redan var försenad så trycker jag ut en liten klick och kletar på i ansiktet.. vad ser jag? Skiten är ju GULT! Hade lite av min gamla kvar.. men jag blev så arg. Jag & Ida kollade flera gånger så att färgernas namn stämde och det gjorde det ju. Så alltså är det fel på testtuben, och det kostade mig hela 149kr. Så jävla fult gjort av dem tycker jag!

Så får åka tidigare på måndag för att hoppa av i Malmö och säga detta till dem. Man kan ju inte byta, men jag tänker kräva att få ta något annat för samma pris, för det där är fanimej fult gjort. Det är ju ändå 149kr jag kan lägga på annat, eller hur?

Usch, säger jag bara. Så onödigt.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0