Fika

Megamysig kväll!

Får såklart tacka Ida för den jättemysiga fikan vi tog nu under kvällen. Hon är verkligen en så otroligt positiv och glad människa, precis sådana människor behöver jag i mitt liv nu. Jag är trött på människor som blir avundsjuka på en för minsta lilla, det är inga riktiga vänner. Eller som hittar på dittan och dattan för att inte träffas osv, det är bättre att vara ärlig. Nej, jag är glad för de fina tjejerna jag har lärt känna. Känns som om man har hittat guld och diamanter på en och samma gång!

Imorgon är det jobb för min del från kl 9 till 15. Vad jag kunde se på schemat är vi bara 3-4 stycken på morgonen, så det blir ju en del att göra när man är van vid att vi är många fler.. men det ska nog gå bra. Dock känns det inte alltför lockande att gå upp kl 6 imorgon.. usch. Men får trösta mig med att jag faktiskt är ledig på torsdag. Pendlandet tar ju en del på en, inte själva pendlandet, men just det att man får gå upp så pass mycket tidigare, så det är skönt.

Jag kom hem nu innan kl 22, så jag ska göra mig lite iordning och sen ska jag verkligen försöka sova!

Godnatt! ♥




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0