Attans också..

Haha, fan också.

Jag har fortfarande ganska ont i kroppens alla leder efter vaccinet, men upptäckte även ikväll att jag har 38.3 graders feber. Haha, oops! Nåja, det är fortfarande bättre det än att riskera att faktiskt få svininfluensan, nej tack.

Pappa och farmor fick också vaccinet nu ikväll, och vi hälsade även på farmor en stund. Jag åkte inom Datapryl butiken på hemvägen och kollade hur det går för datorn jag har "beställt" så att säga. Den är helt färdig tydligen, vilket känns toppen. Så nu ska jag bara fixa fram pengarna så är den min. BARA MIN!

Killarna där är jättetrevliga, bara det att det blivit lite strul med just min dator, men dem ursäktar sig osv, dem är jättesnälla, och så himla duktiga! Kan rekommendera dem varmt.

Så nu ikväll känner jag mig ganska seg kan jag ju säga, haha. Så imorgon är det jobb (hoppas febern går över bara), så nu ikväll ska jag bara dega på soffan tills det är läggdags.

Ha det underbart! ♥


1 kommentarer
Postat av: C

Jo, killarna på Datapryl är bra. Snabba på att leverera också. Beställt några gånger därifrån och haft sakerna klara att hämtas ut dagen efter.



Naww, stackare som har feber, lider med dig. Krya på dig.

2009-11-10 @ 20:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0