091130

Hej allihop!

Idag är det en dag med komplicerade och delade känslor. Usch, jobbigt. Men livet går vidare ändå..

Idag har jag jobbat, och jag vaknade av att min chef sms:ade mig klg 9 imorse och frågade om jag kunde börja kl 12 istället för 15, för en tjej dök aldrig upp tydligen. Jag tackade ja, lite mer pengar i slutändan såklart.

Så, nu sitter jag här med min färdiglagade mat från Findus, köttbullar med mos (gott!), myser med vovven, och kollar på Vänner på kanal5. Underbart får jag säga! =)

Imorgon blir det jobb igen, 11 - 19, sjukt mycket man får jobba nu under juletid alltså! Helt galet, men jag klagar inte. Haha! För i januari ska jag shoppa alltså!

Nu ska jag äta upp, och sen somna på soffan tror jag. Det lät gött! ^^

Godkväll!

1 kommentarer
Postat av: C

Haha, shopping galning :P Well, kan man så kan man :) inge fel på det

2009-12-01 @ 00:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0