091127

Hejsan allihop!

Idag mår jag finfint! Jag har verkligen fått sova, och har ingen huvudvärk. WIHOO! Håller bara tummarna för att tågen inte strular idag.. när jag för första gången på länge har en bra dag, hahaha!

Idag ska jag iallafall jobba kl 15 - 21, så är hemma först kl 23 ikväll.. usch, också upp imorgonbitti igen och ta tåget vid kl 9.. Haha! Nåja, jag ser fram emot söndag iallafall. Då är jag ledig och har en inbokad sånglektion hos min sångpedagog, ska sjunga i Landskrona tillsammans med Frida, och sen på kvällen ska jag äntligen få se New Moon på bio! Har ju läst alla fyra böckerna, så jag bara måste se filmerna..

Måste bara säga att I.D Bare Mineral sminket är fantastiskt. Verkligen helt jäkla otroligt. Jag kan bara rekommendera det. Återigen, kan kännas som mycket pengar för stunden, men i det långa loppet är det billigare, och tusen gånger bättre för dig och din hy!

Nu ska jag göra mig iordning för jobb och sen köra iväg!

Ha en underbar fredag! ♥


1 kommentarer
Postat av: C

Jobba fredag kväll, sen jobba/sång träning lördag morgon? Hur orkar du kvinna lilla? Starkt gjort :D

2009-11-27 @ 16:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0