091125

God förmiddag gott folk!

Vilken tråkig dag det är! Grått och allmänt segt. Jag som vill ha lite sol för omväxlingens skull. Men jag är iallafall ledig, och det känns jätteskönt.

Vid kl 13 ska jag till min gamla skola och smårepa lite så att säga, sen efter det bär det av hem, och sen mot kvällen ska vi iväg och repa igen fast med bandet som ska ackompanjera oss på söndag när vi uppträder i Landskrona!

Fram tills det första repet ska jag bara ta det lugnt här hemma. Har sovit megadåligt inatt, OCH vaknade med huvudvärk.. Jippi! Hoppas det går över efter två Panodil Zapp, annars blir jag galen. Jag verkligen hatar att vakna upp med huvudvärk, vilket jag gör alldeles för ofta.

Som jag längtar till lönen för övrigt. Ska bli underbart att köpa julklappar, och även unna sig själv någonting. Jag har tänkt att köpa ett kit med mineralsmink från I.D Bare Minerals. Jag ska till en kvinna imorgon och köpa det antagligen (tack för att fakturan existerar, hahaha). Sen hade jag tänkt investera i en riktig ghd plattång också. Jag har nu en Babyliss Pro som är skitbra, men folk säger ju att ghd är svinbra, så skulle vilja prova att ha en sådan också! Dem är ju bara så himla dyra.. men man får väl se det som en investering antar jag.

Ska jag kanske köpa ghd Rosa Bandet paketet för 2099kr? Man får till massa väskor, klämmor etc. Men en svart kanske vore bäst, lättare att hålla rent och snyggt. Nu blev jag kluven.. återigen.




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0