091120 - Äntligen fredag!

Tjohoo allihop!

Idag är det minst sagt fantastiskt väder. Jag är ledig från jobb, och ska uppträda på Wallmans ikväll, det ska bli så spännade. Jag införskaffade en Volumaster för 595kr på Kicks nu under förmiddagen, då jag ville liva upp håret lite extra efter att jag plattat det. Det blev otroligt bra, vilken liten maskin alltså! Kan verkligen rekommendera folk att köpa den om dem vill ha mer volym! =)

Mina skor från Nelly har kommit, ska hämta ut dem innan jag åker in till stan för att ta tåget till Helsingborg. Dem kostade bara 199kr + frakt, platåpumps.. SÅ himla snygga. Can't wait!

Imorgon jobbar jag dock, så blir ingen megarolig lördag för min del kanske.. jobbar 11 - 18, men på söndag får jag äntligen vila, och det ska jag verkligen göra.

Ni vet den där nyttighetschokladen jag berättat om? Den har fan förstört mitt liv, eller tvärtom.. HAHAHA! Igår åt jag choklad, men vet ni vad? Det smakade inget speciellt.. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Musik och choklad är mina två riktiga passioner i livet. Hahahha! Jag hittar nog tillbaka, men det vore bra för mig att inte äta choklad nu på ett tag!

Nu ska jag packa ihop allt till kvällens framträdande så att jag inte glömmer någonting, hade ju varit typiskt. Sen ska jag ta tåget till Helsingborg 14.15, känns lite fel att ta det tåget när man är så van vid det till Malmö.. haha! Omväxling förnöjer! Ska även försöka fotografera så mycket jag kan inne på Wallmans bakom scen osv, himla spännande!

Önska mig nu lycka till, så hoppas jag alla får en riktig härlig fredag!



1 kommentarer
Postat av: C

Lycka till. Väntar spännande på feedback :D

2009-11-20 @ 13:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0