091119

Hej allihopa!

Jag lever, hahaha! Bara det att efter den enorma stormen igår, så slutade vårt internet att fungera. Hela hålan jag bor i hade problem (de med samma bolag dvs), men nu är det åter tillbaka. TJOOHOO! Haha!

Idag har jag ändå bara jobbat, från kl 11 till 19, och det har gått jättebra. Stått i kassan, och det känns så himla bra nu, för jag kan verkligen kassan extremt bra, och jag stormtrivs. Hade jag fått min vilja igenom hade jag BARA stått i kassan, för jag älskar verkligen att träffa nya människor och servera så, det är underbart.

Pappa kom hem ikväll också. Han åkte ju iväg till Norge, men han är alldeles för sjuk, han kunde inte ens sjunga.. och det är ju hans yrke, så han fick åka hem igen. Klart, det är synd.. men jag hade inte fått se honom förrän den 2:e januari, så en del av mitt hjärta fick ett enda stort leende. Pappa är hemma ett tag till! ♥

Imorgon är det en stor dag. Jag ska ju uppträda på Wallmans! Det ska bli så himla spännande, men jag har sådana problem med att göra mig iordning.. jag blir fasiken aldrig nöjd när jag ska göra mig "fin", för jag.. ja, jag vet inte. Blir absolut inte nöjd. Blir mer nöjd med hur man ser ut till vardags isådanafall när man plattat håret osv, faktiskt. Haha!

Så jag kom hem nu runt kl 21 ikväll, och har myst ner mig i soffan med hela familjen och tittar på tv. Ska försöka sova gott sen, lär behövs till imorgon!

Hoppas ni alla får en riktigt trevlig kväll! ♥


1 kommentarer
Postat av: C

Lycka till på Wallmans. Men din röst, kommer det gå kalas bra. :D Idol nästa? :D

2009-11-20 @ 01:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0