091112

God förmiddag!

Jag är precis hemkommen från den andra begravningen jag skulle sjunga på denna vecka. Det gick jättebra, och de verkade nöjda, och då kan även jag känna mig nöjd.

Sen ska jag röja upp lite på rummet, men sen ska jag faktiskt till Malmö och träffa Ida. Vi har försökt hitta någon dag nu jättelänge för att träffas och prata en liten stund, och det får bli senare idag. Ska bli trevligt, saknar henne, och Karin saknar jag med! Ibland önskar jag att dem bara kunde finnas runt hörnet! ;)

Håller på lite med min dator. Fixar med program, och försöker förstå en del grejer. Hehe! Har iallafall fixat så att man endast kan få tillgång till datorn med mitt fingeravtryck. Känns lite tryggt det där iallafall! Jag tycker sådant är häftigt..

Nu ska jag installera MSN och lite andra smågrejer! =)





1 kommentarer
Postat av: Jeppe

Skönt att du fick rätt på bloggdesignen:) Bra jobbat!

2009-11-12 @ 14:50:00
URL: http://ihawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0