091106

Hejsan!

Ska snart åka iväg till jobbet, ska jobba från kl 15 till 21 idag. Lite smått jobbigt, men det kommer nog gå bra. Beställde hem två grejer igår från Gina Tricot's hemsida, en klänning och ett par paljettshorts. Oj vilken snabb leverans, fick dem redan idag! Imponerande. Tyvärr så var varorna inte som jag tänkt mig. Klänningen hade några småsaker som inte syns på bilden, och den var tajt nertill men lös upptill, INTE snyggt. Sen paljettshortsen var supersnygga på bild, men på så var dem bara hemska. Tyvärr! Kändes jättesynd, men de 400kr får jag lägga på något annat då, för grejerna ska skickas tillbaka med detsamma! =)

Nej, nu får jag ta på mig och dra iväg om jag ska hinna med allt!

Ha en underbar fredag allihopa!





0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0