091102

Vet ni vad?

Denna dagen som passerat med jobb från kl 11 till 20, ska jag försöka ignorera resten av den resterande tiden. En äkta s k i t -dag alltså, och jag orkar inte ens tänka på den. Däremot vet jag att jag vill göra några få ytterligare förändringar i mitt liv, och jag har nästan redan bestämt mig.

Imorgon är jag ledig, tack och lov, och jag ska sova ut riktigt, ha mysigt, och även ta en fika med älskade Ida. Ida, Karin, Sara.. jag saknar er. Jobbet utan er är verkligen inte detsamma.

Godnatt på er allesammans, nu ska jag försöka sova om ett tag och glömma denna dagen och hoppas på att förändringarna snart träder i kraft.

Sovgott! ♥


1 kommentarer
Postat av: marie ch

http://www.kristianstadsbladet.se/article/20091007/NOJE/43818286/1009/KRISTIANSTAD/&/Inte-nytt-men-eget

hej 2010 artistläger i kristianstad.

kram marie ch

2009-11-04 @ 10:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0