Projektarbete

Så, nu är sången precis som den ska på min egenskrivna låt "Eternity".
Det som hände sist var att min mobil, som jag trodde var ljudlös, började ringa, så man hörde Frederic Chopins stycke i bakgrunden, inte så lyckat, haha.

Men nu är den fixad, och nu ska det klippas, läggas effekter och en massa, sen är den verkligen helt färdig.
Min egna, helt färdiginspelade låt, underbart.

Assisterade pappa också under hans inspelningar idag, det blev verkligen skitbra, får mixa ihop dem sen.
Jag har inte så mycket energi känner jag, för att idag är jag tyvärr sjuk. Har jätteont i halsen, i leder och mår verkligen skit, men jag ger mig inte! Jag ska bli frisk, imorgon är det skola och på tisdag är det konsert!

Jag la även nästan färdigt all sång på låten "Soulmate" jag började på sist, och det blev faktiskt riktigt bra trots att jag är sjuk, haha. Jag kan bara tacka min sångpedagog och vår sångteknik för det, hade aldrig klarat det annars. I sådana situationer sätts man på prov, och då får man bekräftat att man verkligen kan tekniken, inte 100% för där är alltid någonting att lära, men man kan verkligen hantera rösten, det är en underbar känsla.

Så, imorgon ska jag lägga det sista på låten "Soulmate", mixa min egen låt "Eternity", och fortsätta på min & pappas låt och göra en definitiv refräng, har redan fixat en grundrefräng, så det ska bli spännande.

(Sammanlagd arbetstid: 2 timmar)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0