Let's Dance & myskväll

Idag fick det blev en mysig hemmakväll med mamma som sällskap, megamys! =)
Handlade lite ostbågar, godis, choklad & lite go läsk, och kollar just nu på Let's Dance.
Håller helt & hållet på Magnus och Annika, utan snacka om saken. Han kom dit i början, och
kunde inte dansa överhuvudtaget, men nu så är han en jäkel på bugg framför allt, han har ju
utvecklats enormt, jämfört med Laila som redan kan dansa! =)
Jag tycker man ska döma tävlingen utifrån utveckling m.m, men det är ju bara min åsikt.

Senare ikväll blir det film.
Haha, för övrigt lyckades jag med något jättekorkat innan. Jag skulle ta upp
min 3G telefon från väskan, och den lyckas på något sätt hoppa över mina händer, rakt ner på golvet, så
den beter sig lite konstigt så stängde av den, så de som vill ringa mig får göra det på mitt vanliga mobilnummer.
Klantigt, jag vet. Men den kommer må bättre snart när den fått vila, haha.

Vet ni vad? Imorgon kväll blir det Grand Hotel för min del, jag längtar. Bästa stället, det är så jäkla mysigt, och personalen är fruktansvärt trevliga, tummen upp för dem! Kommer nog sjunga lite med pappsen också.. kan nog inte hålla mig ifrån att inte göra det. Jippi!

Puss!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0