Herregud så bra!

Jag åt lite korv med makaroner och ketchup för att få lite energi, och sen bar det av till studion för massa arbete.
Jag fyllde på intro, vers och bryggan med massa stråkar, och jag snackar såklart om min metallåt jag skriver, haha!
Pappas idé sen 20 år har verkligen tagit form, kan inte fatta att han har haft den melodislingan i huvudet så länge!
Men nu, nuuuuu så skapas det lovely musik, och det är skitkul att pappa assistera på något sätt i studion när vi spelar in, vi lär oss jättemycket båda två. Det är toppen!
Så nu har jag en refräng, men den ska arrangeras också så den bryter av, så att man hör skillnad från bryggan till refräng!

Sen har jag även jobbat med ensembleledningslektionen tills imorgon. Andreas i min klass ska ha imorgon, men OM han kanske blir sjuk eller något så måste jag vara beredd att ha min lektion, och det är jag nu. Har valt en låt jag tror kommer passa min klass jättebra, så jag får hoppas på att jag tror rätt! =)

Nu ska jag faktiskt sätta mig i soffan och koppla av lite, fila naglarna också tror jag, bara slappna av för idag har jag jobbat som fan, så jäkla duktigt av mig!

(Sammanlagd arbetstid: 2 timmar)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0