Hemkommen från sjukan.

Kom precis hem från sjukan, hade en skitrolig läkare.
Kommer inte ihåg vad hon hette, men hon var verkligen toppen. Hon är en sådan människa som bjuder på sig
själv och skiter i vilket, trots att jag har så ont fick hon mig att börja skratta där inne i rummet, skitkul!

Men, det visade sig vara njurbäcksinflammation, vilket kan vara ganska allvarligt. Min temperatur gick från 37,2 grader till 38,5 på bara några få timmar, och smärtan jag har i min njure är hemsk. Jag står inte ut!
Njurbäcksinflammation kan vara riktigt allvarlig då det kan sprida sig till blodet, men tur hade jag att mamma & jag åkte in redan idag, för nu fick jag pencillin, så det hinner antagligen inte sprida sig. Skönt att veta.
Så ska kränga pencillin nu i 10 dagar, och doserna är på 500mg, och det är inte lite det, värsta drogerna för en annan som inte är van, haha.

Så, inget Väla imorgon heller. Vi handlade lite mat efter läkarbesöket, och kunde fan knappt gå på ICA Kvantum utan att nästan trilla ihop, så shopping är ju bara att glömma imorgon, tyvärr. Känns jättetråkigt.
Nu när man väl har ledigt & det är helg får jag ligga på soffan och glo på skitprogram, jippi, och den enda som har tid att hålla om och trösta mig är min hund. Jag klagar egentligen inte, han är underbar, men man saknar faktiskt att ha en kärlek när man tänker efter. Det känns lite tråkigt.

Men livet går vidare & nu är det Family Guy på tv!
1 kommentarer
Postat av: Kissdockan

Stackare, låter hemskt :( Hoppas att pencillinen gör att du mår bättre så snart som möjligt.

2009-03-22 @ 15:06:03
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0