2009.03.23

Wow vilken lång dag!

Först upp till skolan och hade en massa musiklektioner, och hade en himla massa skoj på både raster och lektioner.. Shit vad jag har skrattat, men det har gjort ont i njuren samtidigt så jag har velat både skratta & gråta samtidigt, lite kluven situation, men skoj har det varit!

Sen slutade vi vid 15 tiden, och då kände jag att trots all smärta, var jag tvungen att sticka till körskolan och göra lite prov på datorn, men hey! Det gick ju asbra! Fick inte alls många fel, var en bra bit över godkänd i alla fall på alla proven jag gjorde, vilket var.. hmm, 5 stycken tror jag! Så ska ner dit nu alla dagar i veckan, för slutprovet är ju nästa tisdag, den 31:a mars, NERVÖST! Men jag hoppas verkligen det går bra! För det är såhär att klarar jag inte det slutprovet just den 31:a mars, måste jag gå den ytterligare riskutbildningen dem ska införa. Den kostar pengar, och målet är att övertala och få människor att förstå att man ska inte dricka och köra.. men ja, känns onödigt då jag själv inte dricker, så haha! Jag MÅSTE klarar teorin, håll tummarna för mig är ni snälla ;)

För övrigt har jag ganska ont i dag i magen/njuren, en hel del faktiskt.. så nu när jag äntligen kommit hem och även fått i mig lite mat, så ligger jag nu i sängen och bara degar. Ska läsa lite ytterligare körteori sen och bara slappa! Haha!

Imorgon ska ES06 spela på invigningen av Sandåkersskolans nya "torg" i Häljarp, ska bli trevligt, eller det hoppas jag i alla fall, de verkar tycka om oss väldigt mycket för de ville verkligen ha dit oss! Trevligt! =)

Sen på torsdag är det ju självaste Six Degreez på Plantan, får man ju inte missa! Kom dit, spelningen börjar kl 20.00, insläpp 19.00!


Grabbarna i Six Degreez!
© Josefine Jönsson
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0