2009.03.21 - Lyckad kväll!

Kvällen igår spenderades med tjejerna hemma hos Frida, och vi hade skitkul, haha!
Vi hyrde en film, vars titel jag glömt för det var en spansk film med spansk titel, som till en början var totalt förvirrande, men mot slutet blev allting klart, den var riktigt läskig och bra!
Köpte ju lite godis och gott till, och de andra fann det tydligen roligt att jag istället för att köpa cola eller dylikt, köpte 1 liter mellan mjölk. Haha! Det är ju så gott till choklad! =)
Så jag tackar allihopa för en trevlig kväll, man behövde göra någonting annat än att bara sitta hemma.

Idag så blir det av till Väla antagligen med mamma, också ska vi nog handla massa mat efter det. Mindre kul ibland, men måste göras! Skulle vilja in på IKEA också, är totalt tokig i IKEAs möbler och inredning, det är ju så jäkla snyggt!

Ända sedan igår har jag även haft ganska ont i höger njure, hela tiden! Det gör även ont när man bara slår lite lätt där njuren sitter, så är ganska orolig känner jag. Idag är det lite värre smärta, men jag läste att för att man ska ha inflammation i njuren, måste man ha feber, vilket jag inte tror jag har (har inte känt något tecken på feber i alla fall), så det kan ju inte vara det! Får se under dagen hur det blir.. känns inte alls roligt, varför kan jag inte bara få bli riktigt frisk? Tredje veckan nu när någonting inte står rätt till i kroppen och knoppen... Suck.

Men håll tummarna för att det inte är något allvarligt, nu ska jag i alla fall försöka äta lite frukost! =)

2 kommentarer
Postat av: Frida.

Tack sj för en bra kväll:D

2009-03-21 @ 12:13:14
URL: http://marijama.blogspot.com
Postat av: Kissdockan

Haha jag är precis likadan, dricker hellre mjölk än typ läsk, till choklad o sånt :D Älskar mjölk!

2009-03-22 @ 13:55:22
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0