2009.03.05

Doktorn ringde nu idag vid kl 9, och som tur är fann dem inga bakterier i odlingarna som dem skickat iväg.
YES! Vilket betyder att jag snart kommer bli frisk alltså, känns bra. Mår inte så toppen idag dock, men jag är på bättringsväg.

Jag ska snart ner till källaren och jobba med projektet, när jag bara fått lite mer energi, känner mig helt galet slö.
Skulle vilja ha lite finare väder. Ni vet sådant jättefint vårväder, som får en att vilja springa rakt ut med en gång. Vore fantastiskt. Men idag är det bara blåsigt och grått, suck!

Skulle egentligen ha varit på körskolan idag, men ringde min goa körlärare i måndags och sa att jag var sjuk. Jag hade INTE fixat att köra idag kan jag lova, haha, hade inte varit med för fem öre, livsfarligt ju.
Men nästa vecka, på tisdag och torsdag blir det körning istället. Snart uppkörning ju, måste jobba lite intensivt! ;)
Ska dit tidigare på tisdag och göra lite teori tänkte jag, så har man det gjort.

Skriver om projektarbetet senare idag!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0