Vacker söndag

Denna söndag har varit jättevacker, dock har det ena och det andra hänt, men det är bara att bita ihop och hoppas på att saker & ting kan lösa sig och bli bättre!

Efter Malmö idag stack jag och mamma till Center Syd tillsammans, och det var riktigt trevligt. Mamma handlade faktiskt lite saker till sig själv (woooow!), "äntligen!", tänkte jag. Jag hittade också lite småprylar faktiskt, allt på rea såklart! Ännu en svart body från Gina fick hänga med hem (jag älskar bodys), ett par fina spetstrosor, en jättebillig mascara och ett lack till naglarna, och även en skitsnygg herrskjorta i storlek XS från märkesoutleten som finns vid Center Syd, den kostade bara 49kr! Herrejisses, billigt som fanken. Sen hittade jag & mamma ett par fina tygskor också på dinsko, köpte ett par vita & ett par svarta, 149kr st! Så nice!

Kom på att jag under gårdagen satte in mina framkallade kort sedan studenten, studentfesten och min & mammas fest, bilderna blev superfina! Så nu har jag lite fyllda album här hemma, det var supermysigt att sätta in i mitt alldeles egna fotoalbum med mina alldeles egna studentbilder, I like!

Nu blir det att slöa, för det är supervarmt ute, och lite senare blir det mat, dock är jag inte alls hungrig sådana här varma dagar. Dricka är det enda jag tänker på, haha! 


Mysig syssla det där! =)


Söt topp på Kappahls rea, 99kr!


Svart body, 64,50kr. Rosa spetstrosor 24,50kr! Från gina tricot..


Skjorta från märkesoutlet. 49kr, märket heter Wilhelm. Herrskjorta i storlek XS = toppen!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0