Taggad?

Kvällen börjar närma sig och pizza är beställt hem.. Mm, gott det ska bli. Har i alla fall gjort mig iordning nu, och det fick bli den lite sailorinspirerade stilen ändå.. Fast det känns som om det kommer bli en aning kallt då det regnar som fan här nere. Sjukt tråkigt. Funderar på att byta till jeans istället.. men jag får se. Efter regn kommer ju solsken..

Känner mig sjukt otaggad för ikväll. Känns inte alls roligt. Vill bara vara hemma och vila istället.. hade biljetten varit gratis hade jag varit hemma, men nu har jag betalat hela 100 spänn för det. Jaja.. =/

Får hoppas på att kvällen blir bra ändå.. jobbigt bara när man inte har humöret eller vädret med sig.






Sötnosen tyckte min blå lampa från min cam var oerhört intressant.. han är go han min lilla älskling!


1 kommentarer
Postat av: Frida.

Mitt tips till dig är att ha på dig det som känns bekvämt! Inte en balklänning kanske men är det kort tajt & sitter snyggt så ha på det för tuusaaan:D! Inget är för uppklätt vid sådana här tillfällen..förutom som sagt en balklänning:P

2009-06-09 @ 17:07:58
URL: http:// marijama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0