Städdag!

Halloj!

Idag har jag allt varit duktig! Jag har städat hela mitt rum, organiserat min organiserade röra för en gångs skull och plockat undan och haft mig, jag är supernöjd! Kändes som om jag skulle få något allergiskt anfall efter allt damm, trots att jag inte är dammallergiker. Haha, shit.. Pinsamt skitigt, men nu är det banne mig rent!

Vann även en auktion innan idag på tradera. Ett par skor. Förvånade? Haha! Det är ett par helt slutsålda skor från H&M... så jäääädrans snygga. När jag får hem dem ska jag posera och fotografera dem tills jag blir tokig så ska ni allt få se!

Annars nu mot kvällen har jag gått igenom alla bilder jag tagit hittils iår, och plockat ut  bilder som jag ska försöka framkalla. Har aldrig framkallat digitala bilder förr, så hoppas det kan bli fint! Någon som har erfarenhet av experts framkallning? =) Ni får jättegärna dela med er av erfarenheter!

Ikväll ska jag nog bara lira Guitar Hero med brorsan, vi kämpar asen av oss, men fan vad bra vi har blivit på det, på lite mer än en vecka. WOHOO!

Kom att tänka på en låt nu när jag satte mig vid datorn. "Words don't come easy" heter den, och det är en låt jag hörde mycket när jag var liten.. så jag blev väldigt nostalgisk. Låten är överdrivet 80-tal, men den är charmig på något sätt. Men jag kan inte undvika tanken på hur den hade låtit som metal.. Tror den hade blivit riktigt jäkla häftigt. Någon som kan uppfylla min dröm? Haha! =)

Här har ni den, men snälla hjälp mig.. är den med i någon film eller något? Vet att jag hörde den supermycket som liten, men kan inte placera vart.

1 kommentarer
Postat av: Julia

den är så bra den låten ^^ en favorit.



GH4 är bäst! Började på Hard igår och har spelat hela dagen idag på det, är helt besatt av det nu... men expert kommer jag nog aldrig nå ;P

2009-06-20 @ 23:36:05
URL: http://konstavlillamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0