Oj oj oj..

Haha, NU har jag varit duktig.

Jag plockade isär mitt gamla skrivbord (gammalt, stort och klumpigt), plockade undan det, möblerade lite på rummet, rensade upp och organiserade min organiserade röra! Nu sitter jag här med ett jättefint & lagom stort skrivbord, och jag har helt plötsligt mycket mer plats på mitt rum. WOHOO.

Fotograferade även mina fynd sen igår, men bilderna blev skit om jag ska vara ärlig.. Jag lägger upp dem ändå, men ljuset var galet knepigt här på rummet. Kläderna är i alla fall tusen gånger snyggare i verkligheten.. jisses. Jäklarns kamera och ljus, men så är det.

Resten av dagen vet jag inte riktigt vad som händer.. jag får se..


Dessa smycken, varav ett äkta pärlarmband, fyndade jag för knappt en tjuga, alltihop ni ser på bilden..


Rosa jättelångt tyg jag ska klä om en kökssoffa med, skitfint! Kostade några kronor..


Vit, ren bomullsskjorta - 10kr. Vit- och blårutig skjorta - 5kr. Herrskjortor, så jäkla snyggt.


Vit kavajliknande snygg sak, med axelvaddar! SJUKT snygg på, bilden för den inte alls rättvisa.. 25kr.


Rosa jeansjacka, ca 10kr. Så himla häftig! Storlek 152 från HM barnavdelning.. men va fan! Haha!


En loppis hade fått in ett lager med MASSA sådana här shorts, grymt sköna. 20kr!


Grått satinnattlinne från H&M egentligen. 15kr!


Asball väst! 15kr. Ser jätteful ut här, men sååå snygg i verkligheten!

Blir så frustrerad över bilderna. Kläderna är SÅÅÅÅ snygga, och bilderna gör dem verkligen inte alls rättvisa.. typiskt. 
Nu blir det att äta lite jordgubbar med lite socker och MASSA vispgrädde. Jag misstänker att jag faktiskt istället äter vispgrädde med jordgubbar.. hmm!



1 kommentarer
Postat av: Julia

vilken fin bild ^^ jättesöt!

kram

2009-06-24 @ 19:48:28
URL: http://konstavlillamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0