Nice!

Halloj!

Idag blev det en spontan tur till Center Syd för min del. Mamma skulle fixa ett par grejer så jag hängde på och utnyttjade mina sista presentkort på Gina Tricot och Bokia! Köpte jättefina brevpapper med fina blommor på (Linnéa- och liljekonvaljblommor). På Gina hittade jag en svart body och ett par vanliga blå jeans på rean, suveränt! Sen inne på KICKS hittade jag skitsnygga armband för endast 24kr! Det var 70% på alla bijouterier (eller hur stavas det?)! Ett litet tips på den som vill fylla på smyckeslådan! =)

Så nu ska vi snart äta, blir mina älskade makaroner med stekt korv, och sen kommer faktiskt HD tidningen hit! Dem ska intervjua min kära mor om hennes fotvård! Ska bli spännande att läsa sen!

Jag stod med i tidningen idag också förresten, jag ska ju sjunga på en allsångskväll här i Landskrona den 8:e juli med bland annat Hasse Andersson, aka Kvinnaböske, haha! Ska bli sjukt trevligt! Artikeln hittar ni HÄR!

Nu ska maten serveras. MUMS!

Här har ni några utav fynden idag! =)


Fina brevpapper, 79kr/st plus superbra penna för 13kr!



Skitsnygga armband från KICKS, 24kr!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0