Myskväll!

Blev en spontan tur in till staden för att hyra lite film! Blev "Taken," "Benjamin Button" och nya "Wallander - Skulden". Ska bli trevligt.. sen köpte jag lite choklad också. Haha! Ovanligt.

Hittade lite bilder på min systemkamera på blommorna mamma & jag fick från festen, de var så vackra. De börjar dö och vissna nu, men vissa håller i sig fortfarande! Sen fotograferade jag ju även mina nya älsklingar som kom idag, snyggaste skorna på länge, också fotograferade jag en underbar studentpresent jag fick av min vän Kim! Besök gärna hans blogg, han är mycket skicklig på att skriva och är alltid underhållande på ett eller annat sätt, rekommenderas!
Skorna jag fick av honom är från Odium, och det var så sjukt snällt av honom att ge mig dem.. TACK KIM!

Ni får även bild på min nya "ESC"-ring som jag nämnde förut, SÅ BALL.










Håll i er nu.. här kommer mina nya babes!!!!




Från Kim, TACK TACK TACK!


Hur ball? SÅÅÅ BALL! Ska lätt matcha den med mitt nagellack i exakt samma färg!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0