Midsommar!

Idag är det midsommar people, och vädret är SKITDÅLIGT. Hahahaha! Jättekallt och det känns som om det ska börja regna när som.. jippi, eller inte.

Men, det ska inte förstöra dagen för det. Jag råkade sova till 10.38 ungefär, men jag är åtminstone utvilad, ska duscha, hjälpa mamma att handla det sista, och sen blir det att göra sig fin till kvällen! =) Vi är bjudna till den andra hålan Häljarp, till ett par vänner till familjen och det ska bli så himla trevligt. Ser verkligen fram emot det.

För övrigt är det en vecka sedan jag tog studenten idag. Arbetslös i en hel vecka, och jag blir tokig! Hahaha! Well well, jag hoppas det fixar sig. Har skickat iväg en massa ansökningar nu, så håller tummarna.

Jag har fortfarande inte en aning om vad jag ska ha på mig ikväll.. det är illa alltså, hahaha! Som jag skrev igår funderar jag på någon ljus klänning.. men har inte en aning. Vill ha vitt, men de klänningar är så lätt genomskinliga.. inte kul alls faktiskt! Idé någon?

Nu blir det frukost och sen handla tror jag! Jag önskar alla en glad midsommar!


Svenska jordgubbar är bäst... Mums!
1 kommentarer
Postat av: Julia

Tjoho ^^ jättefin blogg du har, gillar din design och det du skriver om ^^ om du undrar så är det Julia (Simons kusin). Kollade runt på facebook och kom över din blogg så måste ju såklart ta en titt :)



lite sent att säga men grattis till studenten ^^

kram

2009-06-20 @ 00:31:08
URL: http://konstavlillamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0