Jobbigt..

Arbetsförmedlingen var fullständigt meningslös. Jag vet att det inte hjälpt många människor, men såhär illa trodde jag faktiskt inte det var.

Väntade ganska länge på att få komma in, och väl där inne säger hon att hon inte kan göra någonting, förrän jag har träffat en ungdomshandläggare (tack för informationen?), och jag fick ingen tid förrän den 10:e juli. JAAAAAAAAAA VAD KUL! Eller inte.

Så nu har jag under hela eftermiddagen hittils suttit och kollat efter jobb på platsbanken, och jag har hittat en del jag absolut har haft kompetens till, så jag har mejlat iväg ansökningar.. Får hålla tummarna för att man inte ska behöva sitta hela sommaren och året ut och bara stirra in i väggen.

Fick iallafall ett bröllop inbokat igår, så nu har jag bröllop de två första helgerna i augusti, känns bra det i alla fall! =)

Nu blir det att göra sig lite iordning, vi får lite besök om ett tag! =)


Det var jävligt kul, och jag hoppas den positiva och glada energin kan stanna ett litet tag trots arbetslösheten! ^^
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0