Gårdagen

Dagen börjar närma sig sitt slut, och imorgon väntar en väldigt konstig skoldag.. Vi börjar kl 11 och ska repa igenom studentlåtarna. That's it. Haha, sen är man ledig för dagen och kan hitta på en massa annat.

Idag var jag som sagt på mina kusiners kalas. Fick inga bilder på dem.. de var ute och sprang hela dagen, de små sötnosarna. Förstår inte vart de får all energi ifrån.. jag menar, jag börjar väl inte reda bli gammal? x)

Men fick ihop lite bilder på annat, ni ska även få äran att se hur jäkla fullpackat det kan se ut i vår V70 när pappa & jag har spelning..


Fullpackat...


Folkets hus i Teckomatorp där vi hade spelningen..

Hos kusinerna:

Mina kusiners söta dvärgpudel som heter Lady.. underbart söt liten hund! =)


Det blev megagod fika med lite tårta, glass och även svenska goda jordgubbar.. också lite kaffe!



Idag var jag även och röstade, allting gick på 2 minuter.. Hahaha! Har ni röstat idag? =)
2 kommentarer
Postat av: michelle

nej jag har inte haft tid, tror inte vi ska ha min stereo för högtalarna skorrar, ganska högt & jobbigt. Vi får se om vi hittar nån annan som kan. :)

2009-06-07 @ 23:19:24
URL: http://smjb.blogg.se/
Postat av: michelle

haha, jag hade fel. det var högtalarna själv som där är fel på ;D



ses 10.45! :D

2009-06-08 @ 09:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0