Framsteg..

God Kväll!

Ibland överträffar man faktiskt sig själv! Jag har ganska känslig hud för övrigt, och har aldrig klarat av att vaxa benen när mamma tillåtit sig att hjälpa mig, men ikväll tog jag saken i egna händer, (jag brukar klara av smärta mer ifall det är jag själv som orsakar den), och fixade det banne mig! Jag gjorde hela benen, wohoo! Så nu sitter jag här med jätteinoljade ben och glider fram känns det som.

Mamma fixar grillen så det blir grillad flintastek med potatissallad och vitlöksbröd ikväll, så mysigt. Sen ikväll ska vi kolla på en actionfilm som heter "Taken", ska bli spännande, många säger att den är skitbra. Så får hoppas på det! =)

Nu ska jag sätta igång ugnen för att värma upp de mumsiga vitlöksbröden, ha en trevlig kväll!

1 kommentarer
Postat av: Kissdockan

Jag tyckte verkligen Taken var superbra! :)

2009-06-27 @ 00:33:51
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0