För helvete!

Mamma & jag var i stan klockan 16.15 för att få bli bruna på Hudvårdsstudion.. Jag började, tog max 10, sen var det mammas tur, mamma hann knappt att stå och torka i 5 minuter sen  fick vi höra att vi var tvungna att gå för att hon hade en annan kund inbokad klockan 16.30!

Okej, det var smärtfritt, såg fint ut och allting så vi begav oss hemåt. Nu är jag brun i ansikte och på armar, lite på magen och har vita ben och jättebruna fötter.. JÄVLIGT kul att dem gör jobbet så jävla stressigt när man betalar hela 340 spänn för skiten!

Får ringa dit imorgon och jag ska kräva pengarna tillbaka, för att jag tänker inte göra om det hos dem iallafall. Känns jävligt synd bara när man planerade att vara fint brun till studenten.. Herregud. Förra gången jag gjorde det var i Krisitanstad när jag hade tävlat och vunnit en soldusch. Det tog en halvtimme (Hon gjorde det riktigt grundligt och noggrant) och jäääävlar vad brun jag blev. Sen ska man alltid duscha bort det överflödiga 8 timmar efter/dagen därpå, men jag har för fan inget överflödigt att duscha bort!

Jag blir så förbannad när kvantitet kommer före kvalité, det håller verkligen inte. Så onödigt förbannad man ska behöva bli.. Suck.
1 kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, vad tråkigt. Sådant ska inte behöva hända tycker man! Fyfan alltså!!!

2009-06-10 @ 22:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0