Fint väder!

Idag har vi fått fint väder, men fram tills på måndag ska det tydligen bli dåligt.. igen.. Vad synd! Men idag har det varit underbart. Nu mot kvällen tog jag & min bror bilen, ensamma för första gången, till Center Syd och shoppade lite. Hur häftig känsla som helst att bara han & jag stack iväg och shoppade utan mamma & pappa.. haha!

Jag hittade en massa, hade ju fått presentkort på Gina Tricot nu när jag tog studenten, men jag handlade faktiskt inte upp allt.

Inköpen idag har blivit två par jeans, en ring, två bh:ar, ett par trosor, ett bar skitsnygga gummistövlar på rea, en liten väska och ett skitsnyggt linne! Fotograferade inte allt, men nedan har ni det mesta av inköpen idag! =)

Helt underbara fynd jag hittat idag alltså, jag älskar rean.. det bästa som finns är sommarrean som kommer börja senare, den har smygstartat men sen blir det ännu mer. Haha!

Här är dagens inköp:



Jeans (svarta & blåa), Gina Tricot - 199kr resp. 299kr. 
Bh + trosa, H&M Rea - 79kr resp. 29kr.
Gummistövlar, Dinsko Rea - 199kr.
Linne, Gina Tricot - 129kr.
Handväska, Gina Tricot - 129kr.
1 kommentarer
Postat av: Amina

Snyggt!

2009-06-20 @ 20:49:29
URL: http://jordglob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0