Drygt.

Usch, denna dagen har varit dryg. Har en ihållande huvudvärk..
De som känner mig vet om att jag förut hade huvudvärk dagligen, sen hittade jag tigerbalsam som hjälpt mig enormt mycket, och nu får jag huvudvärk rejält en gång varannan eller var tredje vecka ungefär.. Idag har jag en sådan dag. Man vill inte röra sig för då gör det så galet ont.

Vill bara att ett bud kommer och knackar på dörren med massa choklad och svinbra filmer, hahaha! För att trösta mig själv lite ska vi faktiskt grilla om ett litet tag, det ska bli jättetrevligt, dock så har det börjat blåsa upp, men det tänker jag trotsa in i det sista! Haha! =)



"Why does the rain on my window, telling me you're crying inside?"
- Steve Dorff

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0