Dagarna går...

Usch, jag känner mig så meningslös. Idag har jag letat (ursäkta mig) som FAN efter jobb, och inte hittat ett enda jag ens kunnat söka.. Det känns jäkligt tungt, men jag har faktiskt fått lite förfrågningar om bröllop och dop, så hoppas jag kan få in lite, det är ju det jag tycker är kul. Att sjunga på bröllop och dop är underbart, det är så stora dagar i människors liv.. och att förgylla dem lite extra med att sjunga någonting betyder mycket för mig, att jag kan tillföra det där. Det är en jättehäftig känsla. Jag sjunger även på begravningar såklart, men bröllop och dop är absolut majoritet.

Annars idag har jag råkat somna i två timmar på soffan, haha! Sen ikväll mötte jag upp med en vän, gick en liten runda och bara pratade gamla minnen.. Har nämligen känt personen sen 1 års ålder, haha! Längesedan vi sågs, så det är minnen som tillför en massa skratt som kommer fram...

Imorgon är det midsommar gott folk, då är det fest hos ett par vänner till familjen, och jag måste plocka fram någonting jag kan ha på mig. Har ingen aning! Jag vill ha något ljust på mig.. får nog bli vitt tror jag, med håret utsläppt och en vit rosett i håret tror jag, får hoppas på att det blir bra! Jag är chaufför åt min mor & bror under morgondagen, och det känns bra att kunna vara chaufför till min kära mor som alltid varit det till mig...

Blir att sova om ett tag tror jag, om jag lyckas... =)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0