2009.06.26

Halloj! =)

Dagen har börjat, och jag & brorsan har redan varit inne i stan och uträttat lite ärenden! Jag hämtade bland annat ut mitt stipendium på banken, känns bra! Sen hittade jag faktiskt lite fina saker på Gina Tricots rea, en rosa- och vitrandig skjorta, en grå långärmad tröja och ett par persikafärgade haremsbyxor. Jag provade ingenting, men nu när jag kom hem satt skjortan och tröjan perfekt. Däremot haremsbyxor, det fulaste någonsin. Jag tänkte att det kunde vara ett par slappebyxor hemma, men nä, fy farao! Ska definitivt lämna tillbaka dem, de kostade ändå 99 spänn på rean, och alla arbetslös nu vet att 99 kr är 99 kr! Haha! Så dem ska lämnas tillbaka.

Stack till ÖoB och handlade engångsgrillar, vi ska grilla flintastek i kväll.. Nyp mig, jag måste drömma. SÅ himla gott!
Så det ska bli trevligt, men här blåser så in i så vi får nog sitta inne och äta åtminstone.. Tråkigt, men så är det.

Måste säga att det känns konstigt att Michael Jackson inte finns längre. Detta uppfattar jag, jag var ju inte född då, men det känns som om det var ungefär såhär det var när Elvis dog. Det kom plötsligt, och han blev ju inte gammal han heller..
Konstigt känns det i alla fall, och jag hoppas han får vila i frid nu, och jag blir så förbannad över denna jävla media som i alla år blossat upp pedofilryktena. Jag har aldrig trott på det och tror inte heller på det. Snälla människor blir lätt utnyttjade, och människor blir galna gamar så fort det får chansen till att roffa åt sig massa pengar. Suck.. människan i ett nötskal.

Nu ska jag lyssna på lite musik och leta jobb som vanligt, börjar bli riktigt tråkigt nu! =/


Figursydd skjorta, 124,50kr -  Gina Tricot..


Långärmad grå jätteskön tröja, 64,50 kr - Gina Tricot!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0