2009.06.25

God Förmiddag!

Mitt uppvaknande idag var inte riktigt som planerat! Jag hade ställt klockan på att ringa kl 8, och sen 8.30 för att jag hade tänkt gå upp då.. jag vaknade, men sen vet jag inte vad som hände. Sen vaknade jag helt plötsligt kl 11.15? Haha! Så illa, men nu är jag uppe och har ätit en god frukost faktiskt.

Jag & min bror sitter och försöker klura ut vad våra föräldrar skulle vilja ha nu när de fyller år! Mamma fyller nu redan den 2:e juli och pappa fyller den 18:e juli, och de båda är så svåra att köpa någonting till. Hur mycket man än frågar dem så säger dem; "Inget", alt. "Vet inte".. hahaha! Joooobbigt. Mamma nollar ju nu och fyller 50år, så man vill ju ge henne någonting hon verkligen skulle tycka om.. skitsvårt det där alltså. Men vi kämpar vidare!

Har fått mina skor idag jag köpte på tradera, ska gå och hämta ut dem om ett litet tag, jag lovar att ni ska få se dem.. de är SÅ jäkla snygga. Mums!

Nu ska vi leta vidare.. kom gärna med tips om ni har några! =)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0