2009.06.18

NOOO! Det blev som jag förstod, regn idag. Massa regn, grå himmel, och jag har den fantastiska huvudvärken som jag alltid får när det är sådant väder.. Irriterande. Till max.

I alla fall så är det ju midsommar imorgon, och jag funderar fortfarande vad jag ska ha på mig! Snälla hjälp mig någon, ni kan väl dela med er av vad ni ska ha i alla fall så jag kan få lite inspiration? Vi är bjudna på fest till ett par vänner till familjen, och det ska verkligen bli så trevligt. Äta god mat och ha trevligt sällskap, underbart! Vad ska ni göra på midsommar?

Nu ska jag, för första gången på länge försöka äta frukost, vaknade jättehungrig. Sen duscha, och sen det vanliga, söka jobb. Önska mig lycka till, haha! =)

Har ny profilbild förresten, vad tycker ni?

1 kommentarer
Postat av: Kusin Johanna

Du behvövet inte tänka på några snygga kläder, du blir bara vackrare och vackrare för varje dag =D



Hoppas allt är bra med dig och familjen, saknar er=(



Själv här uppe i åtvid håller man på att förberedda inför bebisens ankommst=) hoppas verkligen att ni kan komma upp och träffa oss när lilleman kommit=)



ta hand om er...

krame

2009-06-18 @ 10:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0