2009.06.16

Nu har jag hittils bara sökt jobb, jobb och återigen jobb! Finns verkligen inte gott om jobb för de som inte har den där specifika utbildningen eller den där 5 år långa erfarenheten.. Usch, det är jobbigt. Men jag ger mig inte, jag ska fan lyckas med att hitta någonting, så är det bara!

Började fundera på ifall man ska gå någon kurs, typ nagelteknolog eller vad tusan som! Det är ju sjukt intressant och jag kan redan en hel del.. men jag får se, får leta mig fram lite.

Vet inte annars vad som händer under dagen, men ikväll är det bio som gäller och inatt åker pappa till Norge i två veckor.. Så får se vad som händer. Känner på mig att det är jag som får stå för matlagningen idag.. men ärligt talat är jag sjukt sugen på pizza. Hahaha! Känner mig väldigt slö, och megarund efter all mat och allt godis vi krängt nu denna helgen... Hahaha! Men det har varit supergott, och jag vill rekommendera Karlsbergsgården, och Hedins bageri(har ingen hemsida tyvärr), båda i Billeberga för den fantastiska maten och de fantastiska tårtorna! Mycket prisvärt och FRUKTANSVÄRT gott!

Nu ska jag leta efter lite fler jobb, och ta mig lite lunch! =)
1 kommentarer
Postat av: Ahå

Haha, jag letade också jobb på samma sida som du nämde tidigare. Fy fasiken vad man känner sig avskalad när man utbildat sig till någonting som inte ens finns som kategorier på sidan XD

2009-06-16 @ 19:29:29
URL: http://superahoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0