2009.06.14 - UNDERBART!

Igår hade jag & min kära mor vår gemensamma student- och 50års fest. Vilken succé!

För en gångs skull i mitt liv blev jag firad ordentligt, tillsammans med min kära mamma (kan det bli bättre?), och alla människorna var så fantastiskt underbara. Jag & mamma fick jättefina gåvor, man blir ju helt tårögd, och människorna vi hade samlat ihop till festen kom hur bra överens som helst.. Alla hade det jätteroligt.

Fantastiskt är väl det ordet jag vill beskriva gårdagen med. Allting var bara helt perfekt! Skratt och sång från kl 18.30 till.. ja, vi begav oss hem 02.30 ungefär.. hahaha!

Jag är hur nöjd som helst idag.. det känns som en dröm, i förrgår och igår.. men det är det inte. Två dagar i rad har jag varit fylld med lycka, och trots att jag nu är arbetslös, så vill jag säga att jag mår helt fantastiskt bra!

Jag vill tacka alla människor som var där igår, och vill  tacka enormt mycket för alla presenter jag fick.. ska fotografera allting sen, men jag somnade klockan 4 inatt, och vaknade klockan 09.50! USCH VAD JAG ÄR TRÖTT! Hahahaha, men här kommer lite bilder sedan gårdagen i alla fall! =)


Dukningen blev ju nice!


Min plats!




Pappa hade riggat upp hela skiten i lokalen, hahaha! TACK PAPPA!


Välkomstdrinkar!


I början på kvällen.. Mamma var så himla fin, hann inte fotografera henne något mer! =/


Folk!


Farmor & Matilda!


Vi hade en skitrolig sångtävling =D


Magnus gav järnet i sångtävlingen! Hittar ni mig? ;)


Matilda & Kim!!! =D


Magnus fick upp mig på dans.. Haha! Den långa mannen till höger (Robert) lyckades även med det.. Haha! ;)


Lite mer folk! (Längst bort, min dagmammas dotter, hennes son närmst kameran och mittemot hans amerikanska fru! FAN VAD JAG SUGER PÅ ENGELSKA! Jag borde verkligen plugga engelska till hösten...)

Som sagt, vill tacka ALLA som kom på festen. Det betydde jättemycket för mig och min mamma att alla kom, och var ett fantastiskt sällskap! TACK TACK TACK! <3

(Fler bilder kommer senare från systemkameran, nu blir det städning i folkets hus!)






0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0