2009.06.13 - Dagen efter

Igår tog jag studenten. Det känns helt sjukt. JAG tog studenten, och gick ut med skitbra betyg. Det är fan inte ofta jag skryter, men jag fick 26 av 34 betyg som var MVG, och fick även ett stipendium på 900kr för fina betyg och goda kunkskaper inom musik. Känns jävligt bra!

Studenten var otroligt rolig, trots att det regnade precis HELA dagen. Precis hela dagen regnade det oavbrutet, mer eller mindre! Helt galet. Så de fina lockarna man hade gjort försvann ju direkt och håret såg för jävligt ut... Haha! Innan vi sprang ut flätade jag ihop två långa flätor istället i håret för att det inte skulle se allt för jävligt ut! Helt galet..

Champagnefrukosten var trevlig, sen var det till skolan och ha konsert! Konserten var SKITHÄFTIG! Alla sjöng med, skrek, och bara hade det så underbart.. Jag hade gåshud under alla tre låtarna, hahaha! Det var en häftig upplevelse man aldrig kommer glömma!

Efter det stack vi till kyrkan där jag & Frida sjöng låten "Bridge over Troubled Water" tillsammans, pappa filmade det och jag ska försöka lägga upp det senare för det var många som tyckte det var skitbra.. Hehe, det kändes väldigt bra i alla fall, och det var det sista vi gjorde ihop under skolan.. Buhuu! Hoppas vi får chans till fler gånger i alla fall! =)

Sen var det mat i studenttältet (blää!), så jag, Michelle & Paulina stack till Madde's Cafe och tog en fika, spelade lite kort och bara mös ihop en sista gång! Sen bar det av till samlingsplatsen igen för att bege oss till rådhustorget för att springa ut! SÅ JÄVLA UNDERBART!

Sen var det ju flaket, och jag vill tacka den underbara människan Roland här i Asmundtorp för att han körde oss, och gav oss denna underbara möjlighet! Det var helt galet roligt, alla skrek och sjöng och bara var lyckliga.. Vi åkte nog fan i över en timme tror jag, hahaha! Man var ute i regnet och kylan hela dagen, så på flaket kände man inte längre sina fötter eller händer.. men det var skitsamma just då! Hahaha! =)

Sen åkte jag hem med min familj och åt en helt fantastiskt smörgåstårta.. och jag var HELT slut, jag hade varit uppe sen kl 5 på morgonen, ute i kyla hela dagen.. usch, jag somnade nästan precis när jag kom hem! Sen kan jag säga att kroppen började må sämre, haha, jag kommer bli sjuk, det vet jag! Så det blev inget studenttält för min del igårkväll, mådde inte bra och var supertrött, och iochmed att jag bor utanför stan så kändes det lite extra jobbigt, men jag hoppades min klass fick en underbar kväll inne i tältet iallafall, saknar dem redan.

Idag blir det att ta på studentmössan igen och ta på sig fina kläder för idag är det min studentfest och mammas 50-års fest som gäller. WOHOO!!

Här har ni lite bilder sedan gårdagen, nu ska jag äta smörgåstårta till frukost! =)


Frida  (Såååå fin!) under champagnefrukosten, vi satt ute på en altan, kolla fönsterna bakom.. reeegn, wohoo!


Carl & David, så stiliga! =)


MICHELLE!!! Ehh Ehh Ehh <3


Alexandra! =)


MIchelle & Carl, hahaha! =)


Champagnefrukost, så mysigt! =)


Michelle när hon fått sina betyg och såg att hon klarade Matten, ser ni tårarna! Aww!


Maten i studenttältet.. Såg gott ut.. ^^


Kortspel inne på Madde's, haha!


Stort jäkla flak vi fick ha för oss själva, hahaha! =)


Studenttåget... WOHOO!


Paulina & Frida på flaket!


Jag efter utspringningen!!!! :D:D:D


Ni i ES06, får lov att ta vilka bilder ni vill! =)
1 kommentarer
Postat av: marie ch

goa dej grattis vad du är bäst pappa upp i dagen när du var lite.krammmmmmmm från oss

2009-06-13 @ 16:32:35
URL: http://metrobloggen.se/futura

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0