2009.06.10

2 DAGAR KVAR!!!!!!!!!!!!

Studentfesten igår kändes osäker till en början. Jag kände mig under dagen väldigt slö, opeppad och hela baletten.. men OJ så jäkla roligt det blev istället! Förfesten var hos Simon i stan, och där hade vi supertrevligt och sjöng Singstar m.m. Sen bar det av mot strandpaviljongen! Vi hade det sjukt roligt och musiken var underbar! Jag brukar aldrig dansa annars, men kära Michelle lyckades t o m få mig att dansa.. Fantastiskt!

Kvällen var underbar som sagt, och det känns sjukt bra nu dessa 2 dagar som är kvar. På fredag blir det allt av till studenttältet trots allt. Jag tvekade som fan, men jag vill betala 130 spänn för att få chansen att uppleva en sådan underbar kväll som igår! =)

Här är lite bilder sen gårdagen, nu ska jag & min mor snart iväg till stan (har bara repat idag i skolan), för att få en sunbrush tanning eller vad fan det nu heter. Bruna som fan ska vi bli i alla fall. Jag känner mig lite osäker, vill ju inte att man ska se dum/konstig/ful ut, haha.. Så håll tummarna.

Studenfest på Strand 9 juni:


Denna bilden på Michelle blev ju klockren!


Michelle & Ragnar hemma hos Simon!


Singstar var igång, och Michelle & Paulina var på G, haha x)


Såhär såg det ut kl 21.30 på dansgolvet.. EMPTY! Hahaha!


MIchelle gör en "turist-Kenza". KLOCKREN! Hahahaha!


Jag & Frida i början av kvällen, får bjuda lite på mig själv här.. Herregud! x)

Tackar för en underbar kväll och hoppas det blir fler inom en snar framtid! =)

2 kommentarer
Postat av: Ahå

Du är bra vacker du, Madeleine ^^

2009-06-10 @ 15:14:08
URL: http://superahoe.blogg.se/
Postat av: Michelle

Haha, turist-Kenza är sött!

Du gör den också klockren, haha!

TACK för i tisdags! <3

2009-06-11 @ 11:43:26
URL: http://smjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0