2009.06.03

3:e juni idag, 9 dagar kvar till studenten! Oj oj oj! Men vädret är illa idag. Kallt, grått och blåsigt, så tråkigt! Men min dag kommer endast bestå av rep ändå.. Kom på idag att jag måste repa in alla snapsvisor, och en massa annat, så på en gång fick man fullt upp!

Sen frestades man inte mindre av ledighet när mitt efterlängtade Sims 3 ramlade ner i brevlådan heller, äntligen! Nu ska jag bara finna en dator här hemma som klarar av att köra det.. annars är det ganska tråkigt & misslyckat faktiskt att bara ha det liggandes. Jag MÅSTE få det att fungera, kvittar vad!

Så det är vad dagen kommer bestå av, och resten av veckan också. Rep, rep och återigen rep. Ska bli skönt med ledigt sen.. fast då får man sitta på arbetsförmedlingen och roa sig istället, hahaha!

KOLLA! Detta får jag inte spela förrän efter helgen.. buuhuu! Men nu är det mitt, bara mitt! ;)

1 kommentarer
Postat av: Kissdockan

Ååååh Sims 3! Jag är så nyfiken på hur det är, du får informera mig sen ;)

2009-06-03 @ 12:40:16
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0