2009.06.01

Jag insåg en sak imorse. Nästa fredag tar jag studenten!!!!! Det är fan inte klokt, efter tre år får man belöningen.. Arbetslöshet tänker man ju såklart, speciellt nu, men det första jag tänker på nu är frihet! Att få komma iväg och bara leva..

Planerna för framtiden är oklara, det är väldigt ovisst just nu. Men jag har en del planer jag ska försöka genomföra så får man se vart man hamnar till slut.. men just nu känns det bara sjukt, 11 dagar kvar. Jag känner mig SÅ lycklig. Plus, att idag är det superfint väder, men ärligt talat tycker jag det är en aning för varmt, jag får sådan huvudvärk då.. Därför älskar jag våren bäst och inte sommaren, den är så sval och lagom varm!

Nu har jag precis tryckt i mig en korv med bröd, ska repa, in till stan på brorsans trumlektion, sen fortsätta repa.. Blir mycket rep nu denna vecka inför lördag, för då är det 30 års fest vi ska lira på, ska bli sjukt roligt! Eller jag hoppas.. Haha!

Ny månad idag också, UNDERBART.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0