Snart så..

Snart sticker jag in till stan för en spelning! Som tur är har stället redan ett PA, WOHOO! Fatta hur mycket tid det sparar, jäkligt gött får jag ju faktiskt säga! =)

Spelar tre set idag (á 45 minuter), från kl 19.30 och framåt, hoppas det blir bra folk som det var igår.. man kan ju inte få allt, jag är supernöjd med gårdagen. Jag har levt på den hela dagen!

Jag & mamma tog en runda till Nova Lund, gick till Rusta, Bauhaus osv, handlade lite målarfärg också hittade vi lite saker till oss själva på Nova Lund! Mamma handlade lite för sina presentkort, och jag hittade en röd fodralklänning, ett par mjuksshorts och en svart ögonskugga, så ikväll har jag kletat på lite ögonskugga.. det blev helt okej, tyckte jag i alla fall, hahaha! Kanske ser ut som ett spöke? Haha!

Ska dra nu, men jag önskar alla en trevlig lördagskväll! =)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0