Fy fan.

Just nu vet jag inte vad jag ska säga, tycka eller tänka. Saker & ting är bara fruktansvärda och människor beter sig fanimej omänskligt, och de ska man dela blod med? Helt psykopatiskt galet. Det är en logik jag inte förstår.

Jag blir så himla trött på människor som bara ser till sig själv. De bryr sig inte alls om hur andra känner eller ens försöker hjälpa till. Hur jävla omänsklig får man bli?

Jag orkar verkligen inte sådana här dagar. Verkligen inte. Speciellt inte när det finns någon som kan muntra upp en heller.

Suck.
1 kommentarer
Postat av: Michelle

Sv: Ja det ska bli skönt! Mjuk och den gör inga ljud ifrån sig. Den jag har nu, bara man fiser så knakar sängen, haha skämt & sido! ;)



Nja två tjejer på jobb, men dem är inte så mot bara mot mig utan mot de andra också. dem tror att dem är störst, bäst & vackrast? Haha, i don't give a fuck! :)



Allt bra med dig annars idag? Men vad har nu hänt? :( ska jag nita nån? ^^

2009-07-30 @ 16:29:41
URL: http://smjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0